Vi använder cookies för att ge dig den bästa upplevelsen av vår webbplats.
Vissa cookies är nödvändiga för att rcflyg.se ska fungera och de har redan sparats på din dator, dessa innehåller:
-Senaste aktiviteten
-Senaste besöket
-Sessionsdata för PHP som webservern behöver
Genom att fortsätta använda rcflyg.se och inte aktivt stänga av funktionen i din webläsare godkänner du att webplatsen sparar dessa sessions data i en cookie. Dessa raderas när du stänger webläsaren.
Har en likadan med en ASP 90 2-takt, flyger kanon med denna. Din Super Tiger verkar lite overkill om du inte tänker starta vertikalt. Ultimate är jätterolig att flyga, den går precis dit du pekar.
hehe jo jag har förstått detta ... jag tenderar att övermotorisera allt ! bättre med för mycket än för lite ! dock är denna motor 200gram lättare än den tidigare ägaren flög den med ... hur som så idag med halsfluss i regnet så har rovan provkörts ! jisses vilket drag lär nog inte behöva nyttja all den effekten ! å vad härlig motorn gick startade direkt lite snapps å 2 varv koppla glöd å vipps ...
min första stora motor .... körde med 16x8 propp då det är det största som går utan att det tar i backen ! så nu ska den köras in ordentligt ett par tankar ... tar nog en stund ... då den verkar snål!! sååååå sugen på att ta upp den nu .......
Kommentar