Någon som har erfarenhet av den maskinen? Funderar på att byta bort min Edge 540T från Vmar och sätta OS91an i ngt mer 3D-vänligt. Blir det för tungt i Extran kanske?
Fliton Extra 330
Kollaps
X
-
För intresserade som är i samma tankar som jag
Reference your E-mail well noted with many thanks
OS 91 FS is enough for 3D flight.
Hope that you have enjoy your flight
Thank you
B.RGDS
Vice- President MyungKi Lee
FLITON
www.fliton.com
#201., yaedang B/D., 408-24, Seogyo-dong,
Mapo-gu, seoul 121-840,
KOREAKommentar

Kommentar