hallo hallo ... har idag inhandlat ytterligare en kärra ... en liten dazzler!! i denna skapelse hamnar det en super tiger 51 1,48 hk .... iaf så väger skapelsen enl digital våg 1,3 kilo tom ... är det ngn som har flygit dessa ?? så mottages gjärna feedbacl på modellen !
nytt project inhandlat ..
Kollaps
X
-
ahh fel söders modell hobby har den .... dock är min större än den dom har .. länk här http://www.mjhobby.se/sodersrchobby/...0&pid=GPMAO480Kommentar
-
så idag höll det på att gå riktigt illa ! med en krånglande motor som inte riktigt ville gå å tjuvstannade ett par gånger så tredje vändan så dog den givetvis igen ... trodde jag ... jo dog iaf ... så bara å glida ner mot fältet ! hmmm konstigt någåt hänger under modellen ... ngt närmare så visar det sig att motorn hänger under modellen i gas linken !!!! å har så gjort sedan de slog stopp det visade sig att motorbocken i alu har gått av!!!å detta pga vibrationer antagligen troligtvis har vevaxekn fåt en liten knäck vid kraschen med bipen som den satt i tidigare,,,,
men allt gick bra iaf...... så nu blir det ny motor ,,,,, 4 takt lutar det åt iafKommentar
63an går ju som en dröm 
Kommentar