Gammal
gammal ? -varför vänta tills man blir gammal ?
Det är nog bra att passa på och göra så mycket roligt det bara går NU
...
( Man vet aldrig när livet "vänder" :roll: )
Senare i vinter ska min Junior 60 få Dubro skidor, ska bli kul
aldrig provat snö / vinter flygning ...
gammal ? -varför vänta tills man blir gammal ?
Det är nog bra att passa på och göra så mycket roligt det bara går NU
...( Man vet aldrig när livet "vänder" :roll: )
Senare i vinter ska min Junior 60 få Dubro skidor, ska bli kul
aldrig provat snö / vinter flygning ...
Kommentar