Hej är det nån som har erfarenhet av OS FL 70
OS FL 70
Kollaps
X
-
Jupp.... I mitt tycke så är detta en bra motor. Visst ... den är lite sniken för att vara en OS , men kavliten är OS. Har flygit med en sådan i en decathlon i inverterat läge och med 5%nitro, 15 olja , och har fungerat klanderfritt.!
Litet tips om du köper en. ! Koppla inte vevhusventilationen till ljuddämparen utan låt den blåsa ut i det fria. Den har nämligen en tendens att suga upp olja från dämparen och överfylla vevhuset.
// Diesel.
Kommentar