Söker erfarenhet om Top Flite P-51 arf, ev kanske även H9 P-51:a. Vet att Mr Bokis hade bilder på en för längesedan men hittar inte igen dom här på forumet... :cry:
Top Flite p-51 arf
Kollaps
X
-
Hej,
Jag är på spurten med min H9 P51:a. Den är himskans stor och jag tror Top Flites är ännu större och kräver en betydligt större arbetsinsats. Top Flites har möjlighet till infällbart sporrhjul, vilket kanske skulle gå här med med lite kirurgi. Jag har konvererat Robart ställ att passa i den medföljande mekanismen och skall koppla in Keleo-pipor på en Saito 180 (se nedan). Hursomhelst är jag väldigt glad för H9:ans så här långt - och den är inte ens klar än! Skoj!!
Ciao / Petter
Kommentar
-
Hej,
Jag har faktiskt en TopFlite cockpit som jag köpt löst till denna. Det finns byggtrådar på rcuniverese med personer som använder dem till H9:an. Jag kan dock säga att den inte så himla imponerande, man får räkna med en hel del hemmapyssel för att själv bygga den detalrikedom man vill ha. Den är som ett vikbart badkar med plats för dekaler...
Lycka till!
/PetterKommentar
-
Just nu finns för direkt lev:
FockWolf
Typhoon
Bearcat
Stuka - slut inga kvar
Ja 50cc är kanske lite stort för H9 mussen.. Jag skulle nog idags läget välja en ESM, de är vädrade och klara så motor å elektronik ska in så har du en "Herr Landberg" vädrad maskin
//DrHanke
*** STOCKHOLMSDIVISIONEN ***Kommentar

Kommentar