Ja, som rubriken lyder så ska jag så småning om börja köra in min Super Tigre GS45 ABC motor 8)
Men jag skulle villja ha lite upplysningar :oops:
Hur länge ska man köra? eller hur många tankar?
Börjar man köra på låg belastning och ökar undan för undan?
har googlat lite men jag hittar ingenting :?
Men jag skulle villja ha lite upplysningar :oops:
Hur länge ska man köra? eller hur många tankar?
Börjar man köra på låg belastning och ökar undan för undan?
har googlat lite men jag hittar ingenting :?
Mer än så gjorde inte jag och har funkat fint
Kommentar