Tjena!
Kan jag ta bort insatsen i ljudämparen på min ASP 91 2-Takt! Utan att motorn går sämre! Har hört att maskinerna varvar bättre med insatsen avlägsnad! Eller blir motorn bara krångligt svårinställd :roll:
Kan jag ta bort insatsen i ljudämparen på min ASP 91 2-Takt! Utan att motorn går sämre! Har hört att maskinerna varvar bättre med insatsen avlägsnad! Eller blir motorn bara krångligt svårinställd :roll:


Kommentar