tomtens släde !

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • kenneth67
    • jun 2007
    • 2545

    #1

    tomtens släde !

    jahaja det laddades idag för å prova tomtens släde på klubben ... meckades med styrning mm kollades å dubbel kollades att allt verkade ok!
    så sagt å gjort .. full tank i skapelsen ... så bar vi iväg till parkeringen ! ordf hadde laddat upp med lite godis å kameran ...

    godiset bestod av nåra tussar med papper samt tändvätska !! :shock: :shock: :shock: här skulle åkas med eld i röven bestämdes ! så igång kom den ... men se herr kenneth hadde inte så bra koll på läget iaf ! hadde missat å ladda sändaren så efter 2 min så pip pip pip PIIIIIIIP acc torsk .. så nu tar vi nya tag på torsdag istället
    å till dess har förhoppningsvis den "rätta" motorn mm dykt upp
    för det var ju vinst motorn som skulle användas ..
    men nu satte vi i en magnum 46 pro se om det nu är ngn skillnad på den å asp 46 !???
    så återkommer med bilder å förhoppningsvis en film på tordag eller fredag då !
  • kenneth67
    • jun 2007
    • 2545

    #2
    hehe ja jäklar ja det blev inga högre farter ! då den som misstänkt var ganska hysterisk!!! men visst rörde den på sig ! å jäklar anamma vilka donuts det blev !!! tyvärr så eftrer 2 st trotoar krockar så gav tillslut gas servot upp dessvärre så kommer inte filmen förens tidigast imorn då han som filmade hadde en så mordern kamera så det satt mini dvd skivor i som brändes !!!! å ja har naturligt vis en omordern datore utan dvd ! men den skall göras mer kontrolerbar .. för den kan vara kul å leka med i vinter ... med skidor på !

    Kommentar

    • kenneth67
      • jun 2007
      • 2545

      #3
      länk till en usel film på eländet .... men iaf en film ! [ame="http://www.youtube.com/watch?v=-6RFXgdmcQg"]YouTube - tomte släden[/ame]

      Kommentar

      • kenneth67
        • jun 2007
        • 2545

        #4
        lite bilder kanske ! lite reklam märkena skall ju användas eller hur ?
        så nära snö vi kommer i åsarp antar jag iaf före jul

        går ju inte att missa vem som ersätter tomten här

        ser du denna i backspegeln kör åt sidan å stanna

        så nu när paket leveranserna är säkrade :oops: :? :? så hoppas jag å familjen att ni får en fröjdefull jul !

        Kommentar

        Arbetssätt...