Tips på .25 modell

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Sigun
    • aug 2007
    • 3942

    #1

    Tips på .25 modell

    Hej hopp
    Idag var vi ute och flög en stund och jag försökte göra en roll med min Jumper 25 trainer nära marken och de gick visst inte ??? :o :o så nu behöver jag tips på en modell i .25 storlek som jag kan sätta min motor i istället.

    Är trött på trainers nu så nu vill jag ha en lågvingad modell, Ingen Wonder för de ska Fabian ha.. , har funderat på en Mini Magic men de har ju Wesse så de är väl med uteslutet.. tips mottages

    Krav = ARF vill ju flyga nu och inte i nästa liv.

    /Martin
  • Fot
    • jun 2006
    • 191

    #2
    Beroende lite på vad du vill ha och vad du vill lägga pengarna på.. Great Planes Combat Corsair är rätt stilig om man gillar warbirds. Flyger rätt snällt och ser riktigt fin ut i luften. Brukar kosta ca tusenlappen.

    /M

    Kommentar

    • Sigun
      • aug 2007
      • 3942

      #3
      Slammis har ju Corsair.. men den är snygg.

      Kommentar

      • Glawe
        • feb 2007
        • 2126

        #4
        Köp en Shrike och tävla mot wonder'n!

        Kommentar

        • bokis
          • maj 2006
          • 5041

          #5
          Om du vill kan jag skicka en GP musse till dig,air combat sorten..
          25:a e perfekt o roligare får man leta efter..
          // Bokis

          ***** Din kanelbulle i cyberrymden*****
          (nu även med biskvier!)

          Kommentar

          • Palleman
            • nov 2007
            • 353

            #6
            Ett hett tips... Modeltech P-51 Mustang... "Old Crow"

            En riktigt kul leksak under tusenlappen, har haft OS 25LA i min, nu står jag i valet o kvalet över om jag ska putta i en OS FS30 Surpass eller en OS 25LA-Diesel :evil:

            Diesel ger betydligt mer Power *hehe* 8)

            Edit/ Köpte min på RC Maffian.. riktigt bra pris och snabb leverans där!
            Mvh Palleman

            Kommentar

            Arbetssätt...