Extra 300 L 60 The world models

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • fredrikvikstrom
    • sep 2007
    • 17

    #1

    Extra 300 L 60 The world models

    Håller på att bygga en 60 extra från world models tänkte bestycka den med en RCV 91 a, som jag har liggande någon som flyger med denna motor?
    Har haft denna motor sedan i somras men aldrig startat upp den så lite nyfiken börjar jag bli and prestanda kvalité etc.
    Samt om ni har erfarenheter av World models extran så skriv gärna något här.
    MVH
    Fredrik
  • fredrikvikstrom
    • sep 2007
    • 17

    #2
    Stavning

    ha ha stavningen beror antigen på det nya tangentbordet eller rödvinet...
    Hick, rap ...!
    Fredrik

    Kommentar

    • fredrikvikstrom
      • sep 2007
      • 17

      #3
      Extra bygge går sakta men säkert framåt

      Nu är det bara motorn, kåpan kvar på bygget.
      Kärran ser väldigt bra ut, bra kvalité på hela bygget. Vet inte om jag skall stoppa i RCV 4 takt 91 eller en OS-61 FX. Nån som har förslag?

      Sedan är det dags att börja bygget med Great Planes Cap med DL-50 i nosen
      så man har nått stort att flyga till sommaren..
      Efter detta blir det en Avation Yak med Dl-50 ...
      Längtar efter sommar nu....


      MVH
      Fredrik

      Kommentar

      • DaEk
        • aug 2007
        • 411

        #4
        Hej!

        Du ser ut att ha att göra ett tag framåt nu

        Kommentar

        Arbetssätt...