Tjenare allesammans. Å ni andra åxå.
Råkade beställa en MBL J3 Cub på 1,8m i spännvidd.
Hade tänkt å flyga den med min gamla OS .48 4t
Borde väl gå eller?
Undrar om det är nån annan som har en sådan eller vet nått om vad det är för några grejjer? Har hittat väldigt lite om den på internet.
Råkade beställa en MBL J3 Cub på 1,8m i spännvidd.
Hade tänkt å flyga den med min gamla OS .48 4t
Borde väl gå eller?
Undrar om det är nån annan som har en sådan eller vet nått om vad det är för några grejjer? Har hittat väldigt lite om den på internet.
men jag har en liiite större cub än den du länkar till min är 193 cm spännvidd samt väger väl runt 3 kilo drygt .. flög den först med magnum 46 2 plutt hur fint som helst bytte sen till asp 52 4 takt .. mest för ljudet å gångens skull vissst inga mega prestanda men fullt tillräckligt även för lite bus ...

Kommentar