Lämplig 3dkärra för en Saito-100?

Kollaps
X

• Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • affeee
    • feb 2008
    • 9

Lämplig 3dkärra för en Saito-100?

Hej

Som rubriken säger... kan nån rekommendera en rolig 3dkärra för en hemlös Saito-100?
  • DaEk
    • aug 2007
    • 411

U can do 60?

Kommentar

• McLund
      • jun 2006
      • 106

Re: Lämplig 3dkärra för en Saito-100?

Ursprungligen postat av affeee
      Hej

Som rubriken säger... kan nån rekommendera en rolig 3dkärra för en hemlös Saito-100?
      Hej affeee!

Jag bara undrar om du provkört Saito-100:an? Om så är fallet, hur é gången på´n? Är den lugn och harmonisk eller lite ettrig?

Funderar på en dylik motor till en SIG 1/4-skala Cub.

//McLund
      Länk: Höglandets Modellflygklubb

Kommentar

• affeee
        • feb 2008
        • 9

Ursprungligen postat av DaEk
        U can do 60?
        Ja, jag har fått en offert av min bror som gärna vill kränga sin till mig...

Ursprungligen postat av McLund
        Ursprungligen postat av affeee
        Hej

Hej affeee!

Jag bara undrar om du provkört Saito-100:an? Om så är fallet, hur é gången på´n? Är den lugn och harmonisk eller lite ettrig?

Funderar på en dylik motor till en SIG 1/4-skala Cub.

//McLund
        Jorå jag har haft den i några år, bl a i en GP Shoestring och en H9 Funtana S40. Måste säga att jag är extremt nöjd med denna motor.
        Har en polare som kör en YS-110, och jämför man dessa (min personliga åsikt) så tycker jag Saiton går lugnt och fint som en arbetshäst, men ändå med ett bra vrid medans YS är lite mer ettrig.

Har kikat lite på en Fliton Extra 330s Freestyle som nytt hem åt Saiton:

Åsikter om denna?

Kommentar

Arbetssätt...