Spricka i ASP förgasaren?? "Nu med bild"

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • loop
    • maj 2006
    • 328

    #1

    Spricka i ASP förgasaren?? "Nu med bild"

    Hej jag har en ASP förgasare från en ASP .91 4t som jag tycker att det ser ut som att sprickan i kopparröret är lite stor "är ovalt" fick kinget bra kort på det skall försöka lite mera..(Har försökt igen lyckas inget vidare med fotograferingen, gick bra med mobilen men kast med vanliga digi kameran.)

    Så nu till min fråga.
    Hur stor skall den vara?
    Finns det någon manual på nätet någonstans? "har letat men ej funnit"


  • bokis
    • maj 2006
    • 5041

    #2
    Ser ut på det viset i mina med
    Å dom funkar!
    // Bokis

    ***** Din kanelbulle i cyberrymden*****
    (nu även med biskvier!)

    Kommentar

    • loop
      • maj 2006
      • 328

      #3
      Trevligt då är det nog inget fel. Jag har inte märkt något på motors gång,såg det bara när jag håll på att byta lager och vart lite fundersam. Då är det nog bara att tuta och köra.

      Tack för hjälpen nu försvann några hjärnspöken

      Kommentar

      Arbetssätt...