Blir det störningar av detta ????

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • loop
    • maj 2006
    • 328

    #1

    Blir det störningar av detta ????

    Tror ni att jag kommer att få störningar??
    Metal mot metal är ju sällan det bästa. :?: :?:

  • zeno
    • maj 2006
    • 536

    #2
    Det blir väl främst störningar av att metall ligger och gnider emot annan metall.

    Det du kan göra där är att lägga något mellan, en tunn gummibit t.e.x, då får du kanske bort lite vibrationer också

    Kommentar

    • colsson
      • maj 2006
      • 1165

      #3
      Skär till en bit silikongummi och lägg emellan.

      Kommentar

      • AM
        Debattglad entusiast

        • maj 2006
        • 3464

        #4
        Det blir inga störningar om det är fast monterat så att det inte skramlar och glappar.

        Mvh
        Ove
        Ove (AM) Nielsen

        Kommentar

        • jaka
          • maj 2007
          • 1484

          #5
          Hej!
          Detr blir inga störningar av den upphängningen. Så har vi kört i pylon sedan tidernas begynnelse.

          Kommentar

          Arbetssätt...