OS 61 Hanno Special

Kollaps
X

• Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • mds
    • sep 2007
    • 524

OS 61 Hanno Special

Hur stor modell/vikt kan man ha till en OS 61 Hanno Special??
    skulle det funka bra med en hanno i min Tojero 90 så det blir tillräkligt med kraft/drag?
  • Tobbe O
    • maj 2006
    • 1431

Flyga kommer den att göra men dagens F3A program nej:(

Blir som att loopa med en Kyosho minium, du får dyka upp fart före

Kommentar

• Nyroth
      • maj 2006
      • 721

Den motorn är inget för dig Mathias... gör dig själv en tjänst och skicka den till mig

Allvarligt, är den i bra skick? Jag vill ha ... jag vill ha ... jag vill ha

Jag har haft 2 stycken Suprafly 45 ARF med OS 61 RFP, syster varianten till din Hanno.
      Det är en mycket bra kombination, men Supra fly 45 hade ca 140-150 cm spännvidd och vägde ganska exakt 3 kg.

Har inte kommit ut i ladan idag, helt insnöad men jag måste ut imorgon så jag hör av mig imorgon.

Mvh,
      Niklas

Kommentar

• mds
        • sep 2007
        • 524

Ursprungligen postat av Nyroth
        Den motorn är inget för dig Mathias... gör dig själv en tjänst och skicka den till mig

Allvarligt, är den i bra skick? Jag vill ha ... jag vill ha ... jag vill ha

Jag har haft 2 stycken Suprafly 45 ARF med OS 61 RFP, syster varianten till din Hanno.
        Det är en mycket bra kombination, men Supra fly 45 hade ca 140-150 cm spännvidd och vägde ganska exakt 3 kg.

Har inte kommit ut i ladan idag, helt insnöad men jag måste ut imorgon så jag hör av mig imorgon.

Mvh,
        Niklas
        ring mig så ska du får tips

Kommentar

Arbetssätt...