Jag har beställt en Frenzy 100 ARF (Hangar 9) och en Saito 125. Min premiär kommer nog inte att ske inom de närmaste månaderna, men jag antar att planet kan flyga mycket långsamt med den breda vingen.
På www.rcuniverse.com finns recension och film.
På www.rcuniverse.com finns recension och film.
Tyvärr blir det inte som planerat för mig. Hade ju tänkt mig en stor och lätt peakmodel med en liten men effektiv bensinare, men det visade sig bli för dyrt... Har nu inhandlat en "begagnad" Christen Eagel (tror det är en 61" Cmpro) men ingen vet riktigt. Den är oflugen med en nästan ny Moki 2.10 med servon och allt. Ska bara fixa ny mottagare och nån slags "drivning" till servon mottagare och annat. Hade tänkt mig en sån här mottagar acc 
Kommentar