Hej! tänkte dela med mig hur pontonerna är som finns hos hobbycity då dem nämnts på forumet. Fick hem dom idag och kvalitén är super! Roder och allt är med, slänger upp en bild på hur dom ser ut på Calmaton. (jag ska ta bort nosstället=)
Ha det!
Ha det!
Kommentar