Jä'la OS...

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Thomas

    • jun 2006
    • 7673

    #1

    Jä'la OS...

    Det sa bara "schkriieock...":banghead::crazy_pilot::sarcas tic:
    Bifogade filer
    Senast redigerad av Thomas; 2009-04-08, 18:34.
    Retroholic!
  • Sigun
    • aug 2007
    • 3942

    #2
    Du skulle köpt en ASP istället

    Kommentar

    • matbos
      • jul 2008
      • 1444

      #3
      Yeah :sarcastic::sarcastic:

      Kommentar

      • kenneth67
        • jun 2007
        • 2545

        #4
        men ... det var ju en dyyyr kvalitets motor ! ???? hur kunde detta hända ?? tur man har kines kvalitet som håller ....

        Kommentar

        • Thomas

          • jun 2006
          • 7673

          #5
          Allså....
          Fattar ente hur detta kunde hända på en så fin kvalitétsmotor från anno dazumal (läs: tidigt 70-tal!)
          Undrar om man kan gå ner till ModelCraft och hävda en garantireparation??:sarcastic:
          Retroholic!

          Kommentar

          • ingo
            • dec 2008
            • 26

            #6
            Ursprungligen postat av Thomas
            Allså....
            Fattar ente hur detta kunde hända på en så fin kvalitétsmotor från anno dazumal (läs: tidigt 70-tal!)
            Undrar om man kan gå ner till ModelCraft och hävda en garantireparation??:sarcastic:
            det är bara att fixa nytt kvitto en sen testa heheh :th_o:

            Kommentar

            • Mr J
              • maj 2006
              • 4130

              #7
              Typiskt för mycket Nitro och för lite Expo... :sarcastic:

              Kommentar

              • DontHitMe
                • aug 2007
                • 247

                #8
                Oj-san!!!!
                Det går nog att laga med kemisk metall och epoxi! :stupido2::thumbup::dance3:

                Kommentar

                • Per P
                  • jun 2007
                  • 1286

                  #9
                  Ser mer ut som en DA....
                  Våga vägra Powerbox!

                  Futaba T26SZ

                  Kommentar

                  • Mats J
                    • maj 2006
                    • 598

                    #10
                    Ånej, försökte du stoppa in en japansk expo i motorn http://www.expo2005.or.jp/en/event/m...ums_march.html
                    Jag tror tyvärr att såna tilltag inte faller under garantin:sarcastic:

                    Mvh Mats J

                    Kommentar

                    • POD
                      • maj 2006
                      • 749

                      #11
                      Sånt händer! och det är alltid lika tråkigt.

                      Kommentar

                      • Palleman
                        • nov 2007
                        • 353

                        #12
                        Ursprungligen postat av Sigun
                        Du skulle köpt en ASP istället
                        Eller hur.... :icon_butt::icon_butt::icon_butt:

                        Hade det varit en sur kines så hade den varit ölburkar för länge sedan:sarcastic::sarcastic::sarcastic:
                        Mvh Palleman

                        Kommentar

                        • LAB
                          • dec 2007
                          • 634

                          #13
                          Det SKA ALLTID vara en skvätt rexinolja i soppan:icon_pidu:

                          Kommentar

                          • kenneth67
                            • jun 2007
                            • 2545

                            #14
                            Ursprungligen postat av Palleman
                            Eller hur.... :icon_butt::icon_butt::icon_butt:

                            Hade det varit en sur kines så hade den varit ölburkar för länge sedan:sarcastic::sarcastic::sarcastic:
                            kör man en motor på därför avsedd soppa så funkar dom i nästan all evighet !! man ska INTE test köra på allt som brinner palleman tyvärr finns det dom som gör det :icon_butt::icon_butt::banghead:
                            framför allt ska man köra in en motor enligt rekomendation från tillverkaren och inte på full gas i 3 timmar ....

                            Kommentar

                            • Palleman
                              • nov 2007
                              • 353

                              #15
                              Ursprungligen postat av kenneth67
                              kör man en motor på därför avsedd soppa så funkar dom i nästan all evighet !! man ska INTE test köra på allt som brinner palleman tyvärr finns det dom som gör det :icon_butt::icon_butt::banghead:
                              framför allt ska man köra in en motor enligt rekomendation från tillverkaren och inte på full gas i 3 timmar ....
                              :icon_pai: :willy_nilly: :fleng:
                              Mvh Palleman

                              Kommentar

                              Arbetssätt...