Har länge sökt efter ett litet bränsle plan och nu tycks jag ha funnit det rätta,Simple Series Ultima från ACE
Så här kommer några frågor:
Räcker det med Os La 15 eller skall man välja La 25?
Hur är den att flyga?
Så här kommer några frågor:
Räcker det med Os La 15 eller skall man välja La 25?
Hur är den att flyga?

Kommentar