Utgångsläge för tomgångsnål ASP 61 FS

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • JerryD
    • jan 2007
    • 302

    #1

    Utgångsläge för tomgångsnål ASP 61 FS

    Efter borttappad tomgångsnål på min ASP 61 FS, har jag nu fått hem en ny i reserv. Någon som vet hur många varv jag ska skruva ut den från "bottenläget" innan jag provar att starta motorn (slipper på så sätt att skruva fram och tillbaka för att hitta ett bra utgångsläge)?
  • DrHanke

    • maj 2006
    • 5250

    #2
    prova med att den "sticker ut" knappa millimetern på trumman så att säga.
    //DrHanke

    *** STOCKHOLMSDIVISIONEN ***

    Kommentar

    • kenneth67
      • jun 2007
      • 2545

      #3
      finns en ypperlig manual att hämta på asp s hemsida skämt å sido airmedia har skit bra tips på justering .. kolla där under tips å trix tror jag det heter !

      Kommentar

      • kenneth67
        • jun 2007
        • 2545

        #4

        länken till sidan ..

        Kommentar

        Arbetssätt...