cub

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • klarre
    • feb 2008
    • 20

    #1

    cub

    hejsan skulle bara visa upp min nyiköpta cub ska provflyg ikväll
    mvh DAG
    Bifogade filer
  • bokis
    • maj 2006
    • 5041

    #2
    Lycka till! Det ska visst mojna till kvällen så det ska nog gå bra hoppas jag.
    // Bokis

    ***** Din kanelbulle i cyberrymden*****
    (nu även med biskvier!)

    Kommentar

    • qrt
      • maj 2006
      • 237

      #3
      Storlek på Cub och motor ?

      Kommentar

      • klarre
        • feb 2008
        • 20

        #4
        hej igen vart ingen prov flygning idag blåste för mycket cuben är 2,80 i spännvid o det sitter en boxer os 160 gemini den

        Kommentar

        • klarre
          • feb 2008
          • 20

          #5
          cub

          nu är min cub flygen oj oj oj vilken buss i luften så seg slö

          Kommentar

          • Corsair
            • dec 2007
            • 639

            #6
            Hej Klarre
            Vad hade du tänkt att det skulle bli?

            Kommentar

            • js_
              • jul 2007
              • 666

              #7
              Med tillräckligt stor motor så blir dom väldigt roliga.
              Går ju o rolla, loopa o hovra då
              Åtsminstone min clippt ving 1/3 blev rolig med DL100cc.

              Kommentar

              • matbos
                • jul 2008
                • 1444

                #8
                Ursprungligen postat av klarre
                nu är min cub flygen oj oj oj vilken buss i luften så seg slö
                Vi vill se FILM :sarcastic:

                Kommentar

                Arbetssätt...