EG Yak 54

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Lasse
    • maj 2006
    • 111

    #1

    EG Yak 54

    Köpte mig en Yak 54 av Klarre här på forumet, den skickades med buss i måndags och idag var jag förbi bussgods här i Piteå för att plocka upp den lilla lådan, min Vectra är inte så liten men lådan rymdes inte riktigt i bilen ändå



    Så här ser den ut, bestyckad med en TT Pro 120, flyger som en dröm, otroligt stabilt, har tyvärr ingen flygbild på den än men väl en där den står på gräset.



    Vill tacka Klarre för en otroligt fin affär, den var väldigt välpackad och allt kom fram i ett stycke :thumbup:
  • klarre
    • feb 2008
    • 20

    #2
    yak

    kul att den kom fram hel inte lätt att packa ett plan hoppas du får många bra flyg timmar med den har själv köpt mog en cub på 2.80 inte riktigt samma att flyga
    mvh KLARRE

    Kommentar

    • Lasse
      • maj 2006
      • 111

      #3
      Ursprungligen postat av klarre
      kul att den kom fram hel inte lätt att packa ett plan hoppas du får många bra flyg timmar med den har själv köpt mog en cub på 2.80 inte riktigt samma att flyga
      mvh KLARRE
      Jo jag kan tänka mig att Cuben är lite annorlunda att flyga, den var riktigt stor också

      Kommentar

      • Krille
        • maj 2006
        • 1184

        #4
        Vad gick frakten på igentligen? känns som den blev dyr
        //Kristoffer gustafsson

        Flygplan: Vortex F3A, Sebart Wind S Pro, Sebart Wind S 50e
        Helikopter: T-rex 700 DFC,
        Sändare: Futaba T18SZ,

        Kommentar

        • Lasse
          • maj 2006
          • 111

          #5
          Ursprungligen postat av Krille
          Vad gick frakten på igentligen? känns som den blev dyr
          Runt 900:- tror jag, värt varenda krona

          Kommentar

          Arbetssätt...