Behöver hjälp/råd...

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Patrik J
    • aug 2008
    • 71

    #1

    Behöver hjälp/råd...

    Hej.
    Har en SK90 motor till övers, och vill ha ett bra plan till denna motor.
    Pengen på maskinen bör inte överstiga 3000:-

    Har kollat runt på dom flesta av våra shoppar, men vette tusan vad man skall satsa på..

    Är ute efter ett smidigt plan för bilen, så vingarna skall kunna tas av,
    men sammtidigt vara kul och flänga runt med i luften..... alla dessa val:banghead:

    Någon som vet på råd?

    Hälsning från Velepelle
  • Mikson
    • maj 2008
    • 206

    #2
    Hög, mid eller lågvingat?

    /Micke

    Kommentar

    • Patrik J
      • aug 2008
      • 71

      #3
      Spelar ingen större roll.. motorn satt i en högvingad, mid eller hög.

      Kommentar

      • Mikson
        • maj 2008
        • 206

        #4
        Kanske en sådan: http://www.fullkontroll.se/hangar-fu...00-p-3350.html

        En klubbkamrat har en sån, dock med elmotor, men den flyger mkt fint och verkar vändbar!:1headbang:

        Kommentar

        • Patrik J
          • aug 2008
          • 71

          #5
          Den ser ut att vara något som kan fylla mitt hålrum.
          Ska kolla mer på den.. tack för tipset!

          Kommentar

          • Mikson
            • maj 2008
            • 206

            #6
            Ursprungligen postat av Patrik J
            Den ser ut att vara något som kan fylla mitt hålrum.
            Ska kolla mer på den.. tack för tipset!
            Inga problem! :lollypop:

            Ifall det blir den maskinen kan jag tipsa dig att förstärka landställsfästet, det verkar inte vara allt för rejält...

            Kommentar

            Arbetssätt...