Ja jäklar, jag är av födsel och ohejdad vana vänsterhänt, ja där ser man..
inte underligt att kompisarna som jag byggt åt har varit lite konfunderade och tydligen finkänsliga...inte så att det har visats något missnöje men jag har alltid gjort på det sättet.
Är tekniker i botten och borde ju ha lärt mig något under alla dessa år men tydligen ser man enl. det gamla talesättet inte skogen för alla träd...
väl mött..
Kommentar