Förslag på kärra till en OS .60

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Deiceman
    • sep 2006
    • 33

    #1

    Förslag på kärra till en OS .60

    Hej alla rcgalningar..
    Hell Bokis vår Guru.

    Jag skulle vilja ha Edra råd och tips.
    "Råkade hitta" en OS .60 som bara låg och skrotade. Sa omedelbart åt den att infinna sig hemma hos mig så skulle jag förse den med metanol och husrum(flygplan). Detta lät som en bra idè tyckte motorn och flyttade hem till mig. Nu återstår bara att hitta "rätt" kärra att sätta denna övergivna lilla stackare i! Gärna nåt som blir lite övermotoriserat med denna motor så den får känna sig lite "stor" i och med att den varit bortglömd och icke önskvärd... Man vill ju att han ska få det bra här!
    Hans syskon Rossi .45:an och MDS .61:an sitter i Super Sportster respektiva en Extra 300S så dom två modellerna kan vi räkna bort.
    Hör av Er med förslag,ideer glada tillrop och annat skoj. Det enda vi önskar är nåt riktigt kul att sätta "spisen" i och få den att må bra.

    Ödmjukast Eder Deiceman.
    P.S Inga påhopp om "härsken typ IV" nu, Bokis, är du snäll
  • mac77
    • maj 2006
    • 513

    #2
    Kanske en Somthin' Extra?

    Finns att titta på här

    Den fungerar till mycket utom att köra fort med. Rekomenderat motor är en 40-46 så en din motor skulle göra den hyffsat övermotoriserad.

    Kommentar

    • Frippe
      • maj 2006
      • 226

      #3
      kanske en Protech tojero 50? http://www.umearc.se/cgi-bin/article...18&subgroup=89

      Kommentar

      • bokis
        • maj 2006
        • 5041

        #4
        Kom hem till mig så ska du få provflyga någe sköj som passar,jag lovar! Ideer finns...
        // Bokis

        ***** Din kanelbulle i cyberrymden*****
        (nu även med biskvier!)

        Kommentar

        • Deiceman
          • sep 2006
          • 33

          #5
          Man tackar för förslagen inkomna hittills!
          Bokis, jag får nog avlägga ett besök och samla inspiration tror jag. :o
          Det värsta är väl att jag kommer att vilja ha fler plan än vad min hittills mycket förstående sambo anser faller under normalt förstånd...
          Men vad tusan! Jag tar chansen!
          Vi får komma överens om en dag som passar ,Bokis.
          Fram tills dess emotser jag fler förslag och ideer ödmjukast.

          Kommentar

          • Deiceman
            • sep 2006
            • 33

            #6
            Men... va e detta? Får jag inga fler förslag?
            Nu blir Joakim(Deiceman) ledsen ju... :(

            Kommentar

            • TomasE
              • maj 2006
              • 368

              #7
              Hej Deiceman.

              Jag har en halvbyggd SIG P51 mustang liggandes hemma som du kan få köpa billigt av mig.
              Spännvidden är 164cm.
              Do you remeber when sex was safe and flying was dangerous?

              Kommentar

              • Deiceman
                • sep 2006
                • 33

                #8
                MYCKET intressant!
                En musse har legat i bakhuvet ett tag nu.
                Vilka motoralternativ är din modell avsedd för??
                Kan man få bilder skickade?
                deiceman_@hotmail.com

                tack på förhand// Jocke//Deiceman

                Kommentar

                • donnie
                  • sep 2006
                  • 9

                  #9
                  Kanske en CAP40? De tåler ju en del stryk

                  Kommentar

                  Arbetssätt...