Första gången!

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • bokis
    • maj 2006
    • 5041

    #16
    Fråga Mattias hur hårt ett stenröse är när du får chansen..:crazy_pilot:
    Tack för filmen! Och 12x6 är bra val..
    // Bokis

    ***** Din kanelbulle i cyberrymden*****
    (nu även med biskvier!)

    Kommentar

    • streem
      • apr 2009
      • 169

      #17
      jo visst blåser det där men det gör inget, jämn vind

      Kommentar

      • peppito
        • aug 2009
        • 12

        #18
        Haha! Jo vi har diskuterat den lilla fadäsen

        Nu är det väl bara vänta tills det blir bättre väder!! Suck.. Varför har jag väntat! Skulle ju köpt plan i somras..

        Kommentar

        Arbetssätt...