ersättaren tar form

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • kenneth67
    • jun 2007
    • 2545

    #1

    ersättaren tar form

    jaha min andra extra gav sig efter en ving rullare idag å ja e ju ingen bill hempel som sagt så det blev inge bra .. ersättaren tar nu form ,,, efter en lååånga dvala i källaren ,, en FM extra 300s 60 storlek från aircpro

    motor en os 61 max sx heli motor jihaaa här ska gå fort ,,, servon blir scanner rc ruskigt snabba och starka joda ha lyssnat 9 kilo drag kraft eller om de va 6 ... nåja dom va egenteligen till bensinaren ,, till skev å höjd å sida det behövs säger proffsen ,,

    kanske skulle man köra med både 2,4 och 35 mhz samt gps å allt för å klara säkerheten ...??:boxing::boxing:
    Bifogade filer
  • Sigun
    • aug 2007
    • 3942

    #2
    Ursprungligen postat av kenneth67
    kanske skulle man köra med både 2,4 och 35 mhz samt gps å allt för å klara säkerheten ...??:boxing::boxing:
    Bara du ser till och hovrar den inom synhåll hela tiden så ska du se att de löser sig med säkerheten :lollypop::lollypop:tror nog att det till och med går att köra den på 35Mhz om du håller dig hovrande större delen av flygningarna :thumbup::thumbup:

    /Martin

    Kommentar

    Arbetssätt...