Fieseler Storch

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • lassebetong
    • mar 2007
    • 1255

    #16
    Du är ju på G Niklas!:thumbup:
    Ska bli intressant att få se lite bilder på bygget framöver.

    /Lasse

    Kommentar

    • percy
      • nov 2008
      • 8

      #17
      Jag har blivit med en begagnad Storch.
      Han jag köpte av tror att det är en AviaModelli, spånnvidden är ca 2 meter.
      Eftersom jag köpt den begad så undrar jag hur man beter sig för att få tag en ritning eller byggbeskrivning.
      Det vore skoj att se var tp ska vara och sånt.
      Har sökt på nätet men "bara" hittat Mantaus version i samma storlek.
      Någon som har några ideér eller rent av ligger på en sån här byggbeskrivning.

      Mvh

      Percy

      Ursäkta om jag kapar någons tråd förresten.:blush:
      Senast redigerad av percy; 2010-10-14, 19:03.

      Kommentar

      Arbetssätt...