Tank?

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Thomas

    • jun 2006
    • 7673

    #1

    Tank?

    Nån som vet nån svensk firma som säljer slika tankar??
    Känns lite onödigt att importera dylika tingestar, även om priset lockar... (3.27£ hos Al's Hobbies)
    Bifogade filer
    Retroholic!
  • Nexus
    • maj 2006
    • 744

    #2
    hehe jag hade två dom likade den bilder jag använder dom precis ser ut i bilder japp !!

    jag tror Söder RC Hobby har det

    kolla där !!

    MVH Steve
    Excell 60 2 St
    Heim 10 CC skala Hughes 500 E
    Concept SR
    Modeltech Cap 21 2 st
    Wonder 2 St
    skaffa:Ace Ultimate, Edge 540
    Ägare nuvarande Nya:Ultimate !!
    Min modellflyg:Cap 21 (modeltech)

    Kommentar

    • Thomas

      • jun 2006
      • 7673

      #3
      Tyvärr Nexus, Söder har inte den typen...
      Retroholic!

      Kommentar

      • shark
        • maj 2006
        • 77

        #4
        JP:s Hobbyverkstad har dom på sin hemsida, hör med dom.


        //Artur
        Growing old is mandatory, growing up is optional.

        Kommentar

        • Nexus
          • maj 2006
          • 744

          #5
          Ursprungligen postat av Thomas
          Tyvärr Nexus, Söder har inte den typen...
          Ja,det stämmer jag hade kollade med dom i RC Söder det fanns inte med hmm jag vet inte var finns det ,sorry okej !!

          det fanns där på http://www.hobbyverkstad.se/ ser jag som han sade nyss länkar ( Shark)

          höra med dom då

          MVH Steve

          Senast redigerad av Nexus; 2010-01-20, 10:06.
          Excell 60 2 St
          Heim 10 CC skala Hughes 500 E
          Concept SR
          Modeltech Cap 21 2 st
          Wonder 2 St
          skaffa:Ace Ultimate, Edge 540
          Ägare nuvarande Nya:Ultimate !!
          Min modellflyg:Cap 21 (modeltech)

          Kommentar

          • jaka
            • maj 2007
            • 1483

            #6
            Hej!
            ...Och så kör du med två klunkar sk "Uni-flow" så får du jämnare bränsletryck!

            Kommentar

            • Optimate
              • nov 2006
              • 101

              #7
              Jag har en sådan där liggande, fast svart. Den följde med ngn byggsats. Jag använde inte den tanken, den verkade fullständigt värdelös. Du kan få den. Men skyll inte på mig se´n.

              Kommentar

              • Thomas

                • jun 2006
                • 7673

                #8
                Tack Alf (Optimate), men den får nog tyvärr inte plats.
                Jag har haft ett par sådana tidigare, fördelen med dom är att slanganslutningarna sitter s.a.s. innanför yttermåttet och tar ingen extra plats.
                Tankutrymmet på kärran är max 115 mm långt, och där hade en gul 250 ml, 105 mm lång, eller en orange 320 ml, 114 mm lång passat.
                Den svarta är 126 mm lång, och det går inte ens med skohorn...

                Ska förresten vara till en .61-motor.
                Retroholic!

                Kommentar

                • paffe
                  • maj 2006
                  • 25

                  #9
                  Här kan du nog hitta din tank.

                  Ralf

                  Kommentar

                  • Thomas

                    • jun 2006
                    • 7673

                    #10
                    Thanx Paffe!
                    Retroholic!

                    Kommentar

                    Arbetssätt...