Hjälp med simulator för Mac/ Apple

Kollaps
Det här Ämnet är stängt.
X
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Mikal
    • sep 2018
    • 1

    #1

    Hjälp med simulator för Mac/ Apple

    Hej,

    Har en kollega som ska börja modellflyga och vill börja med att öva i simulator. Han har en DX8 radio och har fastnat för Aerofly 7 simulator. Vet inget om detta, har själv använt Phoenix i min PC tidigare.

    Finns det någon som kör simulator med mac/ apple produkter som kan tipsa vilken sim funkar bra och vilken adapter man behöver.

    Mycket tacksam för hjälp!

    Mvh, Mika
Arbetssätt...