Vi använder cookies för att ge dig den bästa upplevelsen av vår webbplats.
Vissa cookies är nödvändiga för att rcflyg.se ska fungera och de har redan sparats på din dator, dessa innehåller:
-Senaste aktiviteten
-Senaste besöket
-Sessionsdata för PHP som webservern behöver
Genom att fortsätta använda rcflyg.se och inte aktivt stänga av funktionen i din webläsare godkänner du att webplatsen sparar dessa sessions data i en cookie. Dessa raderas när du stänger webläsaren.
Hej... Har tyvärr ingen info om just den ritningen men kom att tänka på att E-star har en Bronco OV-10. Kanske kan ge något? http://www.estarmodels.com/
Jag bifogar en suddig ritning på Bronco OV-10.
Är det nå'n som vet var (och om) ritningen går att köpa?
Jag tror att den gick att köpa via MAN (model airplane news) . Det var en Rich Urawitch konstruktion. Kolla med MAN. Kanske det fortfarande går att få tag i ritningarna.
Annars är det möjligt, att jag har ett sätt liggande någonstans?????. Ska leta...
Mvh
/Pete
An Expert has done every mistake ...
A Master has done every mistake....Twice! :stupido2:
Description:Designed by Keith Sparks, the OV-10 Bronco would be an ideal first scratch-built project. It is completely built up, it can use a variety of po
Published 12 times a year, Radio Control Models and Electronics (RCM&E) first appeared in May 1960 and has grown to become the UK’s biggest and best-selling monthly R/C model flying magazine with a large worldwide readership. RCM&E is called R/C Model Aeroplane in North America.
Published 12 times a year, Radio Control Models and Electronics (RCM&E) first appeared in May 1960 and has grown to become the UK’s biggest and best-selling monthly R/C model flying magazine with a large worldwide readership. RCM&E is called R/C Model Aeroplane in North America.
Kommentar