Vi använder cookies för att ge dig den bästa upplevelsen av vår webbplats.
Vissa cookies är nödvändiga för att rcflyg.se ska fungera och de har redan sparats på din dator, dessa innehåller:
-Senaste aktiviteten
-Senaste besöket
-Sessionsdata för PHP som webservern behöver
Genom att fortsätta använda rcflyg.se och inte aktivt stänga av funktionen i din webläsare godkänner du att webplatsen sparar dessa sessions data i en cookie. Dessa raderas när du stänger webläsaren.
Jag har visserligen inte lyckats flyga av min stabbe (ännu)
Men när jag limmade dit den från början så gjorde jag det med Super Epoxy, och det verkar sitta bra...
Tack för inbjudan GliderKing. Det är inte det att jag inte fått några svar och tips. Tips i överflöd har jag även fått från andra klubbar ! Tänkte bara kolla vad modellsverige hade att säga i frågan.
Stabben är lagad och jag väntar bara på västvinden nu eller OSTvind. Förresten när stänger Falbygdens Ost? Vad sugen jag blev!
Tack för tipset Bleker men hur snyggt är det på en skala. Jag har ju köpt Oceloten för att glänsa på hanget.
Det är ju en synpunkt :-)
Dessutom flyger Oceloten inte bra utan stabbe, jag har tyvärr sett det...
Jag och en kompis krockade, han med Ocelot och jag med Windriders Bee, hans stabbe flög av och den stackars Oceloten gick som ett järnspett rakt ner i marken... :cry:
Kommentar