kan inte komma till skott o bestämma mig...vill ju ha en sån som han flög med i finland på en snötäckt åker men vet ej vad detta va för något det bör väl gå fort att sätt i hop en arf oxå.. fast rtf får de nog bli eller? suck ska ju börja packa bilen snart o har ännu inget plan suck får väl ta en tur runt borås o köp en på hobex i värsta fall :cry:
segelkärra vill ja ha nu...rtf finns det för snabb leverans?
Kollaps
X
-
kommer till sommaren Glawe o då blir det tårta..ska ju 130 mil norrut o då ligger hjärup lite tokigt till denna tur..tack för erbjudandet...Ursprungligen postat av GlaweKommer du förbi Hjärup wesse så skall du få en hangkärra av mig helt gratis. Då kan vi ta en runda hem till Ove med och äta pepparkakor som du tar med dig!
p.s Owe får en sallad i stället medan du o ja äter tårta...hm kanske jag som ska ha salladen ändå :lol:Kommentar
-
visseligen en ARF men kanske ett alternativ.
glöm inte bilder och filmer:thumbup:
MVH
Daniel LKommentar
-
Det var en 2.6meters 'Tango' från Rivamodels i Slovakien.kan inte komma till skott o bestämma mig...vill ju ha en sån som han flög med i finland på en snötäckt åker men vet ej vad detta va för något
Kommentar
-
efter lite letande hittade jag den här rtf seglaren
glöm inte bilder och filmer:thumbup:
MVH
Daniel LKommentar
-
jag är också ute efter en elsegel kärra.
en RTF el kanske iaf ARF som kommer som paket med motor,servon,mm. ja allt som behövs för att komma upp i luften.
det enda man ska behöva komplettera med är radion( som man självklart redan har
)
finns nått sådant till en hyffsad peng?
skulle va skönt att få slappna av med lite hängflyg mellan helipassen
Kommentar
-
kanske ingen äkta segel kärra men fasligt skoj å väldans snabbt byggd, finns på lager för express leverans via ånge...
//DrHanke
*** STOCKHOLMSDIVISIONEN ***Kommentar
-
Hej,
Snackar vi Elapor-kärror så kanske deras seglare EasyGlider - http://www.modellhobby.com/product_i...oducts_id=3531 - ligger närmare till.
Sen vill jag minnas att Omei nämnts tidigare - http://www.aircpro.com/airc/homepage...&CartID=14746-
Tror även att bl a Airmedia har den kärran.
Har sett en i Klubben och den flög fantastiskt bra - mycket positiv upplevelse.
Tror att han hade en "100 g" Himodel-rova i sin.
Hälsningar
RogerKommentar

Kommentar