Vi använder cookies för att ge dig den bästa upplevelsen av vår webbplats.
Vissa cookies är nödvändiga för att rcflyg.se ska fungera och de har redan sparats på din dator, dessa innehåller:
-Senaste aktiviteten
-Senaste besöket
-Sessionsdata för PHP som webservern behöver
Genom att fortsätta använda rcflyg.se och inte aktivt stänga av funktionen i din webläsare godkänner du att webplatsen sparar dessa sessions data i en cookie. Dessa raderas när du stänger webläsaren.
Härligt Peter/Pilotkalle!
Lagom tillbakalutad och med inbyggd snurr! Visst går det att göra DLG-starter i en sån stol!?
Ska se om jag får plats med en liknande i min fältlåda :sarcastic:
Säger, stabilt! Men så bra termik kunde det väl ändå inte varit, du hade ju inte antennen utdragen! :-)
Vad för plan är det din kompis har i bakgrunden? Det ser fint ut.
Säger, stabilt! Men så bra termik kunde det väl ändå inte varit, du hade ju inte antennen utdragen! :-)
Vad för plan är det din kompis har i bakgrunden? Det ser fint ut.
Titta noga, översta bilden, 2,4ghz (inte min radio, provflyger en elsegelkärra åt en kompis, ett stig 30 min flygning)!
Kärran i bakgrunden är en Vanquish och han som flyger den heter Radek, en liten film med en sådan: [ame="http://www.youtube.com/watch?v=Ilm5eVhs2uQ"]YouTube - 48" Vanquish F3A - 02[/ame].
Visst tusan! Det är ju samma radio som jag har. Se till att skruva bort 35-antennen och sätt 2.4-antennen på toppen. Annars tror kollegorna att piloten går kvar i det gamla 35-diket! :-)
Kommentar