La-7 Hembesök hos Stefan å Adde

Kollaps
X

• Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • rune
    • okt 2010
    • 2

Hej Stefan ! La-7 är inte lackerad , var jag kan se, finns den att köpa lackerad och klar . Finns landningsställen med i byggsatsen. Hur bedömmer ni att denna byggsatsen är i utförandet, behöver man köpa till extra prylar för att den skall färdigställas ? Är det någon mer i sverige som har denna modell ? Jag har funderat lite på Petrausch: s stora sk-16 Havard, vad tror du om denna modell, jag har en moki-215, känner ni till någon som har denna modell.
    Hälsningar: Rune

Kommentar

• Goldfinger
      • apr 2007
      • 60

Nej, den är inte lackad, men allt går nog att få, det är bara en fråga om hur mycke pengar man vill betala. Det är den mest detaljrika och suveräna passform på delarna på en modell som jag upplevt. Men det är mycket jobb ändå. Gå in på hemsidan scalewings.com för där ser du vad som följer med i byggsatsen och vad du kan köpa till samt vad allt kostar. Det finns ingen mer i Sverige vad jag vet som har en sån här, däremot finns det en i Norge, men det är den lite mindre i skala 1:4,5. Räkna med väntetid på minst ett år för leverans. Sk-16 Havarden som du funderar över vet jag inget om och vet heller ingen som har en sådan.
      / Stefan

Kommentar

• affas
        • nov 2006
        • 204

Lekkert bygge!

Rolf Meum har en Petrausc Harvard SK-16 av eldre art, dvs vinge i treverk. Jeg har startet på min Petrausch Harvard sm er i helglass/kompositt. Den er flyklar før sommeren. Lekker sak og fin jobb fra Petrausch

Kommentar

Arbetssätt...