Viggen tillverkning
Kollaps
X
-
Hej alla!
Efter att ha sammanfattat de PM och mail, från diverse forum, har
jag kommit fram till att det finns ett Intresse för en Viggen.
Jag har totalt fått 43st svar. 26av dessa har rört ett direkt intresse för en Viggen, men där diverse men, såsom pris, grisen i säcken osv legat i vägen, för att kunna ta ett beslut om att lägga en beställning. 4st har skrivit upp sig på en skala 1/7 Viggen och 2st har skrivit upp sig på en skala 1/9 Viggen.
Dom övriga svaren har mest berört Viggen som modell, där har kommentarerna bla varit, so cool, want one, Splinter cammo Yeah, osv.
De kommentarer och frågor som kommit upp, har skickats till FEJ som trots möjligheten till exklusivitet på marknaden inte har velat att ändra på sitt. upplägg.
Vad händer då härnäst?
Projektet för min del kommer att avslutas.
Om FEJ är intresserade av att på egen hand producera en modell utifrån denna information, vet jag inte.
Kanske har ett frö såtts, och kanske dyker det upp en bild på en 37a på deras hemsida för att testa intresset lite mer worldwide.
Kontakten med FEJ har i alla fall varit bra. Jag har fått snabba svar på mina frågor.
FEJ har ej heller någon samarbetspartner i varken Sverige eller Danmark.
Kanske finns det någon handlare hos oss som skulle vara intresserad av att kontakta dom.
Jakten på en Viggen kommer att fortsätta, Det ska också beställas en nybörjarmodell eventuellt en Superreaper modell som jag såg i en tråd.
Funderar också på att lägga lite pengar på det näst häftigaste, nämligen en F15.
Hils
MagnusHar man aldrig kraschat har man aldrig flugit.:sarcastic:Kommentar
-
jag tala om dom byggen satsat finns över 3 meter t.ex jas 39 eller Viggen 37 ?? det är jag frågade om detta ??
MVH SteveExcell 60 2 St
Heim 10 CC skala Hughes 500 E
Concept SR
Modeltech Cap 21 2 st
Wonder 2 St
skaffa:Ace Ultimate, Edge 540
Ägare nuvarande Nya:Ultimate !!
Min modellflyg:Cap 21 (modeltech)Kommentar

Kommentar