Jag vill också kunna bygga en sådan på nolltid.
J-35 Söderhamn-style
Kollaps
X
-
TJOHOOO!!
Djungeltelegrafen meddelar att den har flugits i Söderhamnstrakten,den orädde och knappt nervöse konstruktören "The Ash" tog upp den i luften och hade som co-pilot (utifall bara ifall att) "The Wanker"(fri översättning),
känd profil från samma område..
Deras gemensamma ansträngningar ledde hur som till en lyckad flygning och enl. obekräftade rykten så såg det mycket bra ut och ljudet var tydligen ännu bättre!
Jag hoppas att vi kan få något fotografiskt bildbevis på händelsen,ska jaga min källa ang. detta..// Bokis
***** Din kanelbulle i cyberrymden*****
(nu även med biskvier!)Kommentar
-
hej Bokis i kan vet där du de ritningar den frame av flygkroppen?
"you could tell me where the drawings were for found to Realize the frames of the fuselage? thanks"2000 km bort, men i slutändan kommer jag alltid tillbaka :cheers2:
jag har Italienska från födseln, men sinnet och hjärtat är alltid svenska!Kommentar
-
Nu händer det grejor i Guruns Tomteverkstad! En Alf viskade i hans öra att det kanske skulle kunna funka med en Get centralt placerad i en Maräng-kärra!
Elfläkten får alltså flytta på sig til förmån för en fossildriven pjäs!
Gurun tvekade inte så det har införskaffats mera maräng samt tankar för Get-foder som passar i en Draken..
Er utsände har varit inne i det heligaste och konstaterat att det filas o raspas för fullt på byggmaxmarängen där samt pluggen till en canopy..
Först en bild på Marängkungen:
Pannan i djupa väck??
Filad maräng ovan!
Canopypluggen på plats mitt i marängen..
Kommer med fler rapporter vad det lider hoppas jag!Senast redigerad av bokis; 2011-11-09, 19:18.// Bokis
-
-
För er som vill se Marängkungens framsteg rekomenderas denna sida:
https://picasaweb.google.com/1141471...KEN?feat=email#
Det är här som hans egna fotografiska genidrag hittas!
Tror den kommer o bli fantastisk!// Bokis
-
Fortfarande,jag har ingen Magnus,SNYFT!!! Är bara reporter..Den som finns med EDF är i Söderhamn,hos en Herr Ask,röd som attan!
Den hos Gurun (Hr Hallberg) var påbörjad för elfläkt men numera sitter det en P-80 i den och då satte bygget full fart igen!
Tittar du på bilderna jag länkade till så i början sitter det en rejäl elfläkt i den men nu nåt fotogendoftande...
Men jag har ialla fall nöjet o dräggla över Ivves snits med marängen,den kommer att bli super!// Bokis
-
Samuele,missed your question ,sorry!
You can try send a PM through RCFF to Ivve, http://www.rcflyg.se/forum/member.php/539-ivve , with a little bit of luck he might be able to help you!// Bokis
-
ok. thk for reply bokis. soon i send you the question. but if possible i will try to speak Swedish. because i hope to come again at Stochkolm this year end how know you i like the sweden and the swedish peopleSamuele,missed your question ,sorry!
You can try send a PM through RCFF to Ivve, http://www.rcflyg.se/forum/member.php/539-ivve , with a little bit of luck he might be able to help you!
So for me it would be a great satisfaction and pleasure to be able to understand and speak in your language.
p.s tack angång till!2000 km bort, men i slutändan kommer jag alltid tillbaka :cheers2:
jag har Italienska från födseln, men sinnet och hjärtat är alltid svenska!Kommentar
-
// Bokis

Kommentar