Jet Joe

Kollaps
X

• Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • henke2
    • mar 2011
    • 3188

Ursprungligen postat av Baua
    Hej alla!
    Idag hämtades bränslepumpen ut på posten som skickades från England på Julafton.
    Får väll vara godkänt tycker jag med alla helger som kommit i emellan.

Hils
    Magnus
    Jag får fortfarande inget svar. Jaga gärna på honom du om att vi gärna testar en autostartande JJJ i provbänken
    Superhero

Kommentar

• henke2
      • mar 2011
      • 3188

Ursprungligen postat av henke2
      Jag får fortfarande inget svar. Jaga gärna på honom du om att vi gärna testar en autostartande JJJ i provbänken
      Fick svar till slut att jag kunde få köpa en motor att göra tester på i dragkraftsbänken och om jag ville fick jag skicka tillbaka den med pengarna tillbaka. Inget som känns rätt för mig så jag står över.
      Superhero

Kommentar

• henke2
        • mar 2011
        • 3188

Det har poppat upp ett gäng nya Jetjoe återförsäljare runt om, man pratar om nya ägare, nydesignade motorer med rätt material osv. En forumsprofil i USA valde jetjoe junior efter långt avvägande. Han beställde motorn och var lovad 2 veckors leveranstid och fick motorn i ungefär den häraden.

Han var snäll nog att ta lite bilder och väga motorn, det är den senaste versionen med autostart. Dem skall vara provkörda och testade innan leverans från http://www.crxdesigns.com/

Superhero

Kommentar

• Ultra Bandit
          • aug 2008
          • 373

Ursprungligen postat av henke2
          Fick svar till slut att jag kunde få köpa en motor att göra tester på i dragkraftsbänken och om jag ville fick jag skicka tillbaka den med pengarna tillbaka. Inget som känns rätt för mig så jag står över.
          Vad hade du räknat med?
          /Lasse P

Kommentar

• Baua
            • nov 2009
            • 856

Ja det lät väll som en schysst deal.

Hils
            Magnus
            Har man aldrig kraschat har man aldrig flugit.:sarcastic:

Kommentar

• henke2
              • mar 2011
              • 3188

Nu rasade motorn tydligen, skruvarna som håller NVG mot tunneln gick av efter ca 3 timmars gångtid. Läs tråden på rcgroups för senaste och framför allt rätt info direkt från källan.

Superhero

Kommentar

Arbetssätt...