Blev med fete Jet idag

Kollaps
X

• Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Copterdude
    • maj 2012
    • 1269

Ursprungligen postat av fennstam
    Hej ska köpa ett flyg nu från samma tillverkare. Hur fungerade din ocrap knapp? Panik knappen. Den ska ju tydligen fixa landning med enligt videos.
    ASX3 och SAFE är två olika saker. Finns ingen panikknapp på detta flygplan. ASX3 motverkar endast effekten av vind osv. medans SAFE kan rädda planet. SAFE finns på några av dom andra modellerna men inte på Habun. Hoppas det hjälpte

Kommentar

• fennstam
      • aug 2012
      • 79

Oki trodde det fanns på det med. Då vet jag. Alltid lär man sig något nytt.

Kommentar

• Kenneth E
        • okt 2006
        • 3445

Det ända safe är att låta modell ligga i sin låda.
        Men hur roligt är det?
        Ken
        DS-24 operatör.
        Hatar min dator, men tillbringar ändå 10 timmar om dagen med den.
        Älskar mina 30s med Stinger 400 size när den går som bäst.
        FPV is das Shit! avstånd 27km med TechPod, höjd 2.7km med X8, Dragonlink och 1.3VTx.

Kommentar

• fennstam
          • aug 2012
          • 79

Återkommer med just det ken, mitt absolut första plan blir med safe nu. Har dock aldrig flugit med plan utom i simulator så tror nog den knappen kan vara till stor hjälp om det nu fungerar som på videos på utube.

Kommentar

• darkling76

• dec 2011
            • 236

Ursprungligen postat av fennstam
            Återkommer med just det ken, mitt absolut första plan blir med safe nu. Har dock aldrig flugit med plan utom i simulator så tror nog den knappen kan vara till stor hjälp om det nu fungerar som på videos på utube.
            Hej...
            Låter som en bra idé!
            För övrigt kan jag säga att E-flites bnf/ pnp kärror är över lag kanonfina och flyger fint och riktigt bra kvalitét för pengarna!
            Gäller även parkzones sortiment.
            Jag har själv gått igenom snudd på hela deras Umx-serie och även en hel del av deras större modeller och kan bara ge tummen upp:-)

Lycka till!!!

Kommentar

• fennstam
              • aug 2012
              • 79

Tack detta är ett delta ray plan som kommer nu i vexkan. Blir att köpa det på skåne hobby då han hjälper mig med att se så det fungerar. Ska bli grymt kul att testa. Som sagt återkommer i ett annat inlägg , ed recension på det hela.
              Mvh johan

Kommentar

Arbetssätt...