Vi använder cookies för att ge dig den bästa upplevelsen av vår webbplats.
Vissa cookies är nödvändiga för att rcflyg.se ska fungera och de har redan sparats på din dator, dessa innehåller:
-Senaste aktiviteten
-Senaste besöket
-Sessionsdata för PHP som webservern behöver
Genom att fortsätta använda rcflyg.se och inte aktivt stänga av funktionen i din webläsare godkänner du att webplatsen sparar dessa sessions data i en cookie. Dessa raderas när du stänger webläsaren.
Jag har köpt en hel del på ebay och det har varit helt ok, uppe till höger på edaysidan kan man se hur nöjda kunderna är...kan ta ett par veckor att få hem. Men edf,er finns ju i vanliga hobbyfirmor också..
Puggen o jag har väl byggt ett större antal J-35 i 6mm Depron. Eftersom vi "dogfightas" så är det oundvikligt att vi kolliderar även om det är svårt trots att vi försöker. Denna J-35 flyger som en dröm, helt okritiskt, tills den superstallar o börjar vagga, då är det kris o man behöver höjd för att häva detta samt bra drag i fläkten. Eftersom det i Edfernas tidiga barndom kom ut en del kul kärror med 64mm fläktar typ F-9 Panther mflera så borde det finnas sådana runt om till salu. Att vi inte kör med propellrar är endast av den enkla anledningen att propparna ställer till med större skada vid kontakt. Rekommenderar verkligen J-35 som man smäller ihop på ett fåtal timmar. Lite färg,hobbylack Biltema, torrsprutat gör susen. Har man sedan ägt en Starmax J-35 så kan man ladda på med raketer o extratankar. Med 1300 3S så får man en flygtid på straxt under 4 min vilket räcker mer än väl.
Mogge
Kommentar