lite hjälp å tips kring fpv sökes

Kollaps
X

• Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Jocke71
    • apr 2011
    • 73

Vad för storlek rekomenderas på en 3 bladig propp?kör med apc 12*6e till den motorn jag har.

Jocke

Kommentar

• StarvinMarvin
      • maj 2011
      • 315

Jag kör också me 12*6 prop och orginalmotorn. köpte till ett 70amp esc och jag tycker då kraften räcker till.. dock blev det ett litet missöde igår.. om det berode på radion eller vinden vet jag inte men plötsligt fick ja bara ett kast o sen deathspin till backen.. har en del limmande att göra innan den flyger igen.. men det märkliga va att då jag hämtade kärran på åkern så va alla servon galna o motorn hade cpryck.. startade om den o då tjöt elektroniken så ja stängde av.. tog hem den o plockade ur all fpvutrustning och startade upp den o då fungerade den igen... vågar man starta upp den på nytt tro? kan bli intressant..

vars har du placerat accen jocke? edit: jag kör 6cell för övrigt
      Man lär sig nått varje krash... :stupido2:

Kommentar

• lixxer
        • dec 2009
        • 322

funderar ännu på vad man skall köpa och hittade denna, vad tror ni bra som fpv plan?

Kommentar

• Jocke71
          • apr 2011
          • 73

Ursprungligen postat av lixxer
          funderar ännu på vad man skall köpa och hittade denna, vad tror ni bra som fpv plan?
          Hittade vad?finns ingen länk här.

Kommentar

• lixxer
            • dec 2009
            • 322

oj då glömde lägga till länken här kommer den http://www.modellhobby.com/product_i...oducts_id=6677

Kommentar

• lixxer
              • dec 2009
              • 322

hur funkar det med massa olika osd's då? tänkte om man vill ha kolla på höjd och sådant, var monteras sådant?

Kommentar

Arbetssätt...