Vi använder cookies för att ge dig den bästa upplevelsen av vår webbplats.
Vissa cookies är nödvändiga för att rcflyg.se ska fungera och de har redan sparats på din dator, dessa innehåller:
-Senaste aktiviteten
-Senaste besöket
-Sessionsdata för PHP som webservern behöver
Genom att fortsätta använda rcflyg.se och inte aktivt stänga av funktionen i din webläsare godkänner du att webplatsen sparar dessa sessions data i en cookie. Dessa raderas när du stänger webläsaren.
Jag blev glatt överaskad hur bra den klarade motljus efter allt jag hört om den tidigare gopron men det var ju ganska lungt. Och den ger verkligen kristallklar bild och otroligt fina färger! :icon_pidu:
Aha det återstår att se. ;-) jag har visserligen inga planer på att flyga i mörker.
Men en annan sak jag blev sugen på är en sån där wifi backpack för att kunna kolla lite i mobilen huggit det sett ut innan man flyger. Den kan man ju plocka av innan man kastar iväg...
Planet är helt original (RTF med motor och servon monterat)det ända jag har gjort är att sätta neodyn magneter mellan vingarna så dom ska hålla ihop vilket blev väldigt bra!
Och på klippet är det bara GoPron som sitter på! Men det som ska i nu är följande!
Videosändare 1.3gHz 800mW
Kamera Data:Chip: 1/3"Sony Color CCD.
Upplösning: PAL 420 linjer
Minsta belysning: 0.5 Lux @ F2.0
Kamera lins: 3.6 mm.
Yttre mått: 30 x 30 mm
Vikt: 9g.
Såg fint ut, var ifrån har du köpt allt? tänker på 7'' skärmen,neodyn magneter, kablar, kontakter osv, prop balancer Är det någon här på forumet som gör klöver samt säljer?
Kommentar