Vart hittar man Lazy susan lager i sverige (Sådana som sitter i snurrplattor

Kollaps
X

• Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • kajakmannen
    • jun 2006
    • 1471

Vart hittar man Lazy susan lager i sverige (Sådana som sitter i snurrplattor

Vill hitta ett lazy susan lager för ett litet projekt.

Skall se ut som i bilden nedan

Yttermått ca 3-4 tum och med ett hål i mitten som är ca 50 mm.

Någon som vet?

MVH / Kajaken
    __________________________________________________ ___________________
    FPV och multirotor
    RVJET - Bonzai - BigAssQuad - QAV400G - QAV250 - Hammerquad 250 - LKTR250 - RcExplorer delux tricopter - Futaba FF9 med Thomas Scherrer LRS UHF - FC (OP Revo - OP CC3D - Naze32 - DJI Wokong M - ZeroUAV x4-ys - KK2 - Multiwii Flip)

Segelflyg
    Altivolus DLG - A2 xs 2013 edition - A2 xs 2014 edition - Maxa F5J/F3J - eAVA - Ett gäng DSFer - Minivec - Futaba TFG8Super
  • bogieboy
    • feb 2011
    • 1054

Det har jag också letat efter. Men inte hittat. Vad ska du ha dom till?
    http://mickeshobby.blogspot.com/

Kommentar

• kajakmannen
      • jun 2006
      • 1471

Det får ni se senare

MVH / Kajaken
      __________________________________________________ ___________________
      FPV och multirotor
      RVJET - Bonzai - BigAssQuad - QAV400G - QAV250 - Hammerquad 250 - LKTR250 - RcExplorer delux tricopter - Futaba FF9 med Thomas Scherrer LRS UHF - FC (OP Revo - OP CC3D - Naze32 - DJI Wokong M - ZeroUAV x4-ys - KK2 - Multiwii Flip)

Segelflyg
      Altivolus DLG - A2 xs 2013 edition - A2 xs 2014 edition - Maxa F5J/F3J - eAVA - Ett gäng DSFer - Minivec - Futaba TFG8Super

Kommentar

• Sigun
        • aug 2007
        • 3942

Här kan du nog finna det du söker

Nomo är en ledande leverantör av rullningslager, transmissionsprodukter, tätningar och relaterade tjänster. Med fokus på hållbarhet och djup teknisk kunskap erbjuder vi helhetslösningar för att möta dina specifika behov.

Ikea har "Snudda" som tydligen har ett sånt lager i botten med http://www.ikea.com/se/sv/catalog/products/90074483/

/Martin

Kommentar

• malman
          • apr 2012
          • 5

Jag har också letat utan att finna något, men tillslut blev det en ebay beställning från Usa. Köpte 2st 3" samt 2st 4" för ca 15:-/st. Men med frakt gick kalaset på ca 200:-, dvs 50:-/st vilket är helt ok även det.
          Väntar på att de skall dimpa ner i postlådan så skall jag se om jag inte kan få till en antenntracker.

/Klas, newbie på forumet

Kommentar

• Jode
            • sep 2008
            • 290

Bygga kran?

Kommentar

• Boopidoo

• dec 2008
              • 1937

Jag vet!

Kommentar