Oskäliga fraktkostnader?

Kollaps
X

• Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Boopidoo

• dec 2008
    • 1937

Ja det kanske var len lathet av mig att lägga den under FPV-delen. Vad gäller trådstarten så har jag skrivit att jag faktiskt gjorde en miss och inte hade läst på om enhetsfrakten. Jag antog helt sonika att frakten verkligen kostade 49kr eller i närheten av detta, därav min förvåning och anledningen till tråden.

Uppenbarligen så tyckte jag inte att frakten var för hög innan köpet för då skulle jag ju aldrig handlat. Och nu i efterhand när man är mer upplyst (dvs att det är enhetsfrakt, vilken jag blev varse efter ett par inlägg) så är kostnaden, som jag skrivit, inte så tokig.

Kommentar

• McRegor
      • maj 2006
      • 7943

Ursprungligen postat av Peterps
      Jag hade bara svårt att förstå resonemanget... Tycker själv inte det är konstigt att en handlare väljer en eller en annan fraktmodell. Det är jag sen som kund som väljer om jag vill handla eller inte. Men det är kaske bra att man lyfter alla frågor. Och vet man inte ska man fråga för då får man ofta svar.....åsikter är också bra annars kan inte man bemöta frågor eller funderingar...
      //Peter
      Nu förstår jag din kommentar och kan inte annat än hålla med.
      Hälsningar
      Roger

Kommentar

• Boopidoo

• dec 2008
        • 1937

Nä och det har ju märkts att många inte förstått.

Kommentar

• uffe40
          • aug 2007
          • 334

Bästa frakten har Autopartner i E-tuna och skickar som brev, suveränt tycker jag ��
          Uffe

Kommentar

Arbetssätt...