Kan vara mycket intressant i titta på:
Kobra
Kollaps
X
-
Bara för att jag inte förstår det teoretiska resonemanget, innebär det inte att jag kan hantera det praktiska momentet.Kommentar
-
Håller med, de lyckades balansera de olika delarna bra på de 28 minuter programtid som de hade tillgång till.
Nu vill jag se lite filmer när folk dansar med sina multis här på forumet! Let's dance tävling? :pBara för att jag inte förstår det teoretiska resonemanget, innebär det inte att jag kan hantera det praktiska momentet.Kommentar
-
Vet inte men så nära propparna anser ja nog inte faller inom våra säkerhetsregler. Dessutom om nått händer med propparna så kan de göra hyfsad skada i ansiktet.//DrHanke
*** STOCKHOLMSDIVISIONEN ***Kommentar
-
Ursäkta min dåliga Franska, förslaget om Let's dance tävling var menat som ett SKÄMT utan något djupare hänsynstagande till säkerhetsregler.
Naturligtvis vill jag inte uppmana någon till att utsätta sig för sådana risker........
Ehhhh....Senast redigerad av Medeashusse; 2014-03-21, 01:12.Bara för att jag inte förstår det teoretiska resonemanget, innebär det inte att jag kan hantera det praktiska momentet.Kommentar

Kommentar