Idag Göteborg, FPV ?

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Kenneth E
    • okt 2006
    • 3445

    #1

    Idag Göteborg, FPV ?

    Är väl ledig efter 1500, någon som skall eller vet bra ställe?
  • simonarvestrand
    • jan 2012
    • 3850

    #2
    Jag gillar att flyga vid klipporna nere i fiskebäcktrakterna

    Kommentar

    • Steflo112
      • jan 2013
      • 347

      #3
      Ursprungligen postat av simonarvestrand
      Jag gillar att flyga vid klipporna nere i fiskebäcktrakterna
      Fiskebäck är bra. Brukar flyga på "Tippen". Stora öppna ytor med både träd och vass. Om Du ville se hur det ser ut innan Du åker ut, så är det bara att kolla in mina youtube klipp. Sök på steflo112. De flesta är nog från Fiskebäck. Klippen är inte så långa bara, det brukar sluta rätt så fort i ett träd eller buske. Hör av dig om Du ska dit, jag bor ca 500 meter bort.

      Kommentar

      • Kenneth E
        • okt 2006
        • 3445

        #4
        Det blev en tur, mellan nordstan ner till färjan som låg inne, fina klipp och bra väder

        Kommentar

        Arbetssätt...