Racers Jönköping

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Landin81
    • maj 2014
    • 389

    #1

    Racers Jönköping

    Nu har jag fått tummen ur och beställt en qav250 med massa lullull.

    Finns det några goa o glada i Jönköpingsområdet som rejsar något? Hade varit kul att flyga lite bana tillsammans med några.
  • simonarvestrand
    • jan 2012
    • 3850

    #2
    vi är ett helt gäng i tranåsklubben som kör , du är helt klart välkommen att delta i våra race, sen har vi ingen bana men det blir ofta skapat något där vi flyger .

    Kommentar

    • Landin81
      • maj 2014
      • 389

      #3
      Härligt! Jag är och jobbar lite i Tranås ibland på helgerna, så hakar gärna på de dagarna jag jobbar!

      Inga andra nära Jönköping?

      Kommentar

      • simonarvestrand
        • jan 2012
        • 3850

        #4
        Ursprungligen postat av Landin81
        Härligt! Jag är och jobbar lite i Tranås ibland på helgerna, så hakar gärna på de dagarna jag jobbar!

        Inga andra nära Jönköping?
        söndagar finns det alltid folk vid fältet om det är väder

        Kommentar

        • Landin81
          • maj 2014
          • 389

          #5
          Jobbar ju som ordningsvakt där och söndagar är det inte speciellt mycket arbete i Tranås inom det yrket tyvärr, så får bli en extra resa ner då =)

          Kommentar

          • simonarvestrand
            • jan 2012
            • 3850

            #6
            Det flygs även lördagar ibland . Söndag. Tisdag är dom dagarna klubben har som standard dagar . Men det flygs betydligt mer än så

            Kommentar

            • Funflyer
              • aug 2014
              • 1

              #7
              Bor i huskvarna och har beställt lite LKTR250 prylar. Får se när de dyker upp!! Dock ej beställt FPVprylar än.

              Kommentar

              • lassebetong
                • mar 2007
                • 1255

                #8
                Vi har en medlem ifrån Jönköping som åker upp de flesta Tisdagar och Söndagar. Det kanske går att göra sällskap.
                Vi har ju även ett flygmeeting på Söndag om du har tid.

                Kommentar

                • Landin81
                  • maj 2014
                  • 389

                  #9
                  Tack det låter som en bra plan. Vilken medlem är det som åker upp? Finns han på forumet?

                  Kommentar

                  • Fredrik R
                    • maj 2008
                    • 79

                    #10
                    I Habo har det börjat komma igång lite [emoji6]

                    Kommentar

                    • Landin81
                      • maj 2014
                      • 389

                      #11
                      Yepp, vi är nu 22 personer i FPV Jönköping med omnejd-gruppen på facebook =)

                      Kommentar

                      • Gruffy
                        • apr 2014
                        • 25

                        #12
                        Bumpar denna lite...finns det någon info även för oss utan Facebook?
                        Är med i HaboMFK och kör där lite, men vore kul att hänga på andra med racers vid tillfälle.

                        Kommentar

                        • KJ!
                          • okt 2013
                          • 87

                          #13
                          Fan ni fick det bäst med 22pers, själv är jag 1 person i Arvidsjaur:(
                          UP NORTH FPV

                          Kommentar

                          • Landin81
                            • maj 2014
                            • 389

                            #14
                            Vi är nu 54 personer i gruppen. varit lite dålig aktivitet men det lär väl ändra på sig nu när vädret kommer igång igen =)

                            Gruffy, då är det ju läge att fixa facebook nu då =)

                            Kommentar

                            • simonarvestrand
                              • jan 2012
                              • 3850

                              #15
                              om man måste ha facebook för att få info om racen så får ni racea själva

                              Kommentar

                              Arbetssätt...