Vem flyger utanför lund?

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • theailer
    • okt 2010
    • 291

    #1

    Vem flyger utanför lund?

    Står vid ett par vindkraftverk norr om lund och jobbar så får jag syn på en fpv vinge [emoji1]
    Den såg ut att ha det lite kämpigt i vinden
    Senast redigerad av theailer; 2015-05-28, 11:47.
  • Kenneth E
    • okt 2006
    • 3445

    #2
    Jag tänkte på dig när jag såg ett par killar inspektera ett blad utanför Falkenberg, hade lust att stanna till. Dock inte jag som flyger i lund.//:

    Kommentar

    • theailer
      • okt 2010
      • 291

      #3
      Hehe, våra maskiner är de med ägg formade maskinhus och grönfärgade torn nertill. Vingen såg ut att landa inne på partikelaccelereratorbygget så det var säkert någon där som var piloten.

      Kommentar

      • Kenneth E
        • okt 2006
        • 3445

        #4
        Då var det PEAB som dokumenterar, de har ett par från RCtech 3dr.

        Kommentar

        • theailer
          • okt 2010
          • 291

          #5
          Ok, då fick dom med en "idiot" med gul hjälm som hoppar å vinkar åt dom

          Kommentar

          Arbetssätt...