Om jag skarvar video out från min mottagare till en skärm och ett par goggles. Får jag sämre bild än bara t.ex. skärmen?
Splitta bilden till 2 enheter
Kollaps
X
-
Har för mig att bilden blir sämre, alltid bättre att köra i en videosplitter som förstärker upp videosignalen. Vad bjuds för en oanvänd sån här http://www.rcflight.se/visaprodukt.a...itter-1-till-4 har en som bara samlar damm. -
-
Aa precis. Marginellt svagare ljushet som knappt märks men med en box mindre kan det vara värt det.Kommentar
Kommentar